Osvoboďte Rosse!

Tady najdete vlákna s jednotlivými akcemi
Uživatelský avatar
Layla Eve Reed
Příspěvky: 284
Registrován: čtv 20. bře 2014 8:25:15
Přezdívka: galena
Bydliště: Gold Pit - Náměstí

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Layla Eve Reed »

*Nervózně střelila pohledem po na ježka ostříhaném muži a přemýšlela, jestli má o sobě dát nějak vědět. Vedou tu něco jako docházku? Seznamy školní exkurze? Asi ne... Má aspoň pozdravit a říct "Dobrý den, nebo Dobrý večer., nebo snad Doufám, že nikdo neumřete...? Jedno lepší než druhé. Raději jen kývne, pousměje se, a trochu srdečněji se usměje na Charlie, ke které se připojí, pamatuje si ji jako svou partnerku při té neslavné koulovačce. A je lepší, když holky drží při sobě. Ale úsměv, který věnuje příchozímu Sebastianovi, se s tím nemohl rovnat. Jak ráda ho viděla. I po té události.* A o sobě říkáš, že to s ženami umíš? *Přátelsky ho plácla dlaní přes sval na paži, dobře si uvědomovala, že vypadá hrozně. Bledá, nesvá, pohublá, s tvrdým líčením. Jen vlasy se jí lehce vlnily po ramenou, teď je ale stahovala rukama dozadu a hbitými prsty si zaplétala francouzský cop, který dole pevně zagumičkovala. Nebude potřebovat, aby jí vlasy všude lítaly jako čarodějnici. Pozoruje, jak po chvilce Seb Charlie obejme, ale nečekala, že to potká i ji, a trochu kvíkne, když na ni ta váha dopadne, taky proto, že se ozve její rána na klíční kosti, kde ji kov zasáhl až na kost, takže se ho chytí za ramena, aby se jí pod ním nepodlomila kolena.* Taky tě ráda vidím!* Ale po chviličce se tomu poddá, někdy prostě potřebovala pořádné medvědí objetí, zavře oči a trošku se zachumlá do jeho hrudi, kde ji teda poněkud tlačí jeho vesta, ale moc si toho nevšímá. Pak trochu rozpačitě odstoupí a raději se zaposlouchá do slov řečeného Malcolma. Když už tak kolem něj stojí v kroužku... asi by nebylo vhodné říct: "Ahoj Malcolme!". Ne, prostě dneska nezdraví, bude to tak lepší. Jen tedy přejede šedozelenýma očima po zbytku, některých známých, jiných ne, některých pohled dost uchvacujících. Pak se ale zase přesune k "vůdci" a rychle sklopí pohled, když ji zmíní a úplně všichni se na ni pak podívají, takže si začne žmoulat rukáv u bundy.* Vždyť nedělám nic důležitého.... *Zamumlá a raději se vydá pro kufřík, na který ukázal, kde jsou další věci. Pak už se vydají na jejich výpravu. Nejprve uličkou, která ji až moc připomínala tu, kde ji přepadli a kdo ví co by se stalo, kdyby tam nebyl James. Pak už to šlo rychle a zatím snadno. Vešli do tichého domu, po schodech dolů jako husičky za sebou a pak do sklepa, kde se skrývala chodba. A lhala by, kdyby ji tma a tichoučké šramocení a občasná pavučina přes oči zanechávala klidnou. špička černé boty, kterou ve tmě samozřejmě nevidí, najednou ucítí jak šlobrtne o nějaký kámen, nebo kus zdiva, mrtvou krysu, raději nepřemýšlet! Automaticky natáhla ruce dopředu, aby nespadla, dokonce jen tiše hekla, když trochu spadla na osobu před sebou /(Iru)/. No naštěstí se jen potřebovala zachytit, nesvalila je obě na zem, možná jen spustila řetězovou reakci jak u domina. *Pardooon *Šeptne tiše na omluvu, srovná se a opatrněji postupuje dál.*
Obrázek
Uživatelský avatar
Ryan Hackett
Příspěvky: 24
Registrován: sob 04. dub 2015 23:58:04
Přezdívka: Tess

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Ryan Hackett »

*Když uvidí, jak se k nim blíží Seb. Má radost, kterou ale po chvíli vystřídá starost. Prvně je to kvůli Sebovi samotnému, potom si uvědomí, že to klidně mohl říct Angel, a pak se tu objeví ještě starost o Summer a jejich malé, které je na cestě. Zná Seba a ví, že jde do všeho po hlavě. Proto se lehce zamračí. Když si ho však konečně taky všimne a vydá s k němu pro pozdrav, mírně se pousměje. * Rád tě vidím. * Kývne na něj. * Neví o tom. Radši jsem jí nechal doma a nic neříkal.* Pokrčí rameny, jako kdyby to snad chtěl omluvit, ale moc ví, že to Seb pochopí. Přece jenom on je taky ten ochranářský typ. Poté mu oplatí objetí a pevně ho stiskne. * Vítej doma. * V hlavě si ještě dodá malé povzdychnutí. Zůstaň tu.* Poté se rozhlídne a když se ozve ten chlápek v černém, je mu jasné, že tohle jsou všichni. 3 muži a 4 ženy, tak to ještě bude zajímavé. Čekal by, že převažovat bude mužská část, ale tak co se dá dělat.
Jakmile se jejich skupinka dá do pohybu, drží se u nich, i když ne zas tak blízko. Prohlídne si znovu jejich osazenstvo a celkem se začne obávat. Ty dívky jsou malinké a vypadají celkem křehce. Ne. že by podceňoval jejich schopnosti, spíš se bojí toho, že je bude chtít ochraňovat a nebude se tak soustředit na svůj úkol. Zatne čelisti a zaposlouchá se do slov Malcoma. Ironicky se uchechtne nad slovy o nebezpečnosti. To všem jistě asi došlo. Pak jen však přikývne. Koukne se na Seba. *Co je v tom kufru? * Zvedne obočí a zastrčí si ruce do kapes.
Jakmile se zase rozejdou k jednomu z domů,zaujme místo úplně vzadu. Přece nenechá jít poslední nějakou ženu, to doopravdy ne. Chodba, do které se dostanou je temná a pro něho tak trochu malá. Zatím to ale není nic, co by ho vyvedlo z míry. *
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Sebastian Blackwood
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:11:01
Přezdívka: Meep
Bydliště: Gold Pit

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Sebastian Blackwood »

*Má o něco lepší náladu, než když sem šel dolů s tímhle týpkem. Nic o něm neví a nemá si s ním o čem povídat. Max. o těch nezbytnostech, jakou je třeba něco s tím plánkem. Cestou se zmínil.* Zase na stanici... Tý bláho. Tolik vzpomínek na to, jak jsem buzeroval. Kde jsou ty časy. *Neodpustí si krátký a nepříliš hlasitý smích. Raději se podívá na Ryana.* Dobřes udělal, jinak bych ti nakopal zadek. *Zažertuje, ale nemyslí to vážně. Ještě by tady rád viděl Bellamyho. Bůh ví, kde je mu konec. Každopádně to nebude tolik řešit a raději se bude věnovat takzvanému Malcolmovi. Snad to "jméno" nezapomene.
Raději kráčí v blízkosti toho týpka a ohlíží se bedlivě kolem sebe a kontroluje pohledem všechny dívky. A samozřejmě i Ryana, ale ten se nedá přehlédnout, ani kdyby se o to Sebastian snažil. Najednou zaslechne své jméno a díky svým bystrým reflexům zachytí kufřík, který po něm chlapík hodil. Proč mu to připadá, jako kdyby měl být nějaký pes? V překladu: "Sebe, ber!" = "Sebe, aport!" Ani sám neví, jak ho to napadlo, ale trochu se zamračí, nicméně se potom zase začne plně věnovat své nynější činnosti. Nošení kufříku a dávání pozor na všechno kolem.*
Obrázek
Uživatelský avatar
Ira Divine
Příspěvky: 84
Registrován: úte 27. led 2015 20:02:37
Přezdívka: Dolor

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Ira Divine »

*Snaží se moc neprojevovat ani na sebe nevztahovat pozornost, ani když už se přesunuje se skupinou kamsi do temných uliček Gold Pitu. I když, možná by bylo docela k věci, když by někdo, že tady vůbec nějaká zrzečka pochoduje a v případu největší nouze jí zachránil před nebezpečím. I když je ten jejich vedoucí chlapík docela hora a vypadá klidně a soustředěně, pochybuje, že by zvládl zachránit všechny. Až když v uličce začne poslouchat plány, které jim sděluje ten Malcolm. Asi by to shrnula jako - zkus přežít a doufej, že máme správné plány. Zatímco hovoří, rozhlédne se kolem a zkotrlouje vlastně celé složení jejich skupiny. Kromě vedoucího Malcolma další dva chlapi, které vypadají jako docela naděje, pokud dojde na nějaký ten bližší kontakt s někým, kdo je tam rozhodně nebude chtít vidět. Pak ona a další tři slečny. Pěkná to banda. Zhluboka se nadechne a rozejde se za ostatními, s lehkou obavou projde dveřmi domu a následuje ostatní do sklepa, který je opravdu nejlepším místem pro strávení pátečního večera. Co víc si přát, že? Ale tady jde o město, o něco, na čem jí opravdu záleží, takže sklep nesklep, jde se dál. Raději se ani nedívá kolem, i když by toho v tom přítmí moc neviděla a drží hlavu dole, aby si do obličeje nachytala co nejméně pavučin. A jestli ještě i nějakého toho pavouka...Raději tu představu vymaže z hlavy a pochoduje dál, najednou ale ucítí v zádech náraz a zalapá po dechu z šoku, kterým si prošla. Instinktivně dá ruce před sebe, nakonec to ale dopadne tak, že jenom ztratí rovnováhu a rukou se otře o vlhkou stěnu sklepu. Úžasné.* V pořádku. *Špitne zpátky a jenom na rychlo nakoukne dozadu, aby se podívala, kdo to je, i když je to v té tmě těžké poznat a musela by minimálně zastavit, aby zjistila něco víc. Skupinu ale nebude zdržovat a tak svůj pohled vrátí dopředu a s lehce sevřeným žaludkem putuje chodbou dál.*
Obrázek
Uživatelský avatar
Vypravěč
Příspěvky: 297
Registrován: pát 28. úno 2014 17:53:54
Přezdívka: VZZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Vypravěč »

Obstojnou rychlostí se dostávají v chodbách, které smrdí po kanalizaci k sídle policie. Podle plánků, které drží „Malcolm“ v hlavě a podle toho, že se zastavil s výkonnou baterkou, tak jsou už na místě. Podívá se nahoru a nadzvedne jeden z poklopů nahoře. Vystoupá nahoru a gestem ruky, která trčí seshora vyzývá další lidi, aby šli nahoru. Tak snad Layla zase nezakopne a tentokrát neshodí Iru dolů na schůdcích…

Když všichni vystoupají nahoru, uvidí temnou místnost, kterou osvětluje pouze Malcolm svou baterkou. „Doufám, že máte také baterku, protože jste jí za celou cestu nevytáhli, vážení.“ Usměje se na ně a otevírá na jednom ze stolů svůj kufr, ve kterém má základní věci, jako jsou pouta, které zasouvá do opasků, zbraně s tlumičem a další serepetičky, co prorvou cestu až do policejní cely. „Sebastiane, rozděl se s Ryanem o ty serepetičky.“ Podívá se na slečny a řekne. „Slečny, prosím, dejte si ty dva kufry do svých batohů, nemůžeme si tu nechat.“ Nabije si mezitím svou zbraň a podívá se na dveře. Mezitím řekne. „Vážení, jsme ve skladišti, podle toho ten smrad toaletních potřeb a kuchyňských papírů. Teď budeme mít nejméně pět překážek a půjdeme směrem nahoru. Během cesty bude trochu asi stříkat krev, tak snad máte nějaké mycí prostředky, abyste to pak odstranili ze sebe.“ Pousměje se a otevře v tichosti dveře, které zavádí všechny do lehce nasvícené chodby, kde světla problikávají. Malcolm si bere do rukou obě zbraně s tlumiči a chlapi by měli být po jeho boku, jinak to dnes nikdo nepřežije. Slečny by měly krýt záda.

Když pomalu zdolávají schody nahoru, začne se ozývat hlas dvou mužů, kteří se k nim přibližují. Teď by měli s tím něco Ryan a Sebastian něco udělat (chápete správně, zastřelit), jinak tu bude rušno. Tlumiče mají svá kouzla.

Po operaci „umlčení vol. 1“ jdou všichni dále, Layla by měla přestat mít své „mateřské“ pudy a přestat se starat o mrtvé, tito už neobživnou.

Pomalu se blíží do dalšího patra, který se zdá nezabezpečen. Ano, je pátek, policisté mají také volno, jako vojáci trochu více nebo jsou v ulicích… Na cestě se nic ani vážného neděje, až se dostávají do dalšího patra, kde je policejní cela a tam je slyšet hlas povídání dvou osob. Žena a muž. Strážníci? Nejspíše ano!
Uživatelský avatar
Charlie Reed
Příspěvky: 66
Registrován: pon 01. pro 2014 18:30:25
Přezdívka: Charlie

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Charlie Reed »

Všichni potichu procházeli tmavou úzkou chodbou, její kolena byly jako ze želé a rameno nějakým záhadným způsobem bolelo víc než včera. Že by to ty nervy? Že by jen špatné myšlenky? Těžko posoudit, ale něco za tím určitě stálo. Před šplháním si opatrně sundala svou malou ortézu na rameno a uklidila jí do batohu. Teď je zjevně k ničemu. Zhluboka se před lezením nadechla, zatnula zuby a následně se vrhla vzhůru. Snažila se sama sebe uklidnit, že je všechno v pořádku a nic se neděje, vždyť jen lezla k poklopu, žádné střílení tu nebylo, nic.
Když se vyškrábala nahoru, promnula si rameno a polkla. ještě nebylo úplně uzdravené a taky proto při každé větší námaze bolelo jako čert. Sakra. Když se rozhlédla kolem, zjistila, že je tu tma jako v pytli. Přehodila si proto batoh na prsa a z menší kapsy vytáhla malou, ale účinnou baterku. Rozsvítila jí a rozhlédla se za studeného světla svítilny kolem. Sklad. Otočila se zpět ke skupině, která se během jejího rozhlížení objevila taktéž v místnosti. Postavila se po boku obou známých mužů, Rayena i Seba, a nahlédla do kufříků. A oni nic? To budou střílet čím? Pohledem?
„A my?“ Řekla dřív než se mohla zastavit a následně nad tím zavrtěla hlavou. Asi není vhodná část pokládat otázky. Bez řečí uklidila jeden z kufrů do svého batohu, následně pak i baterku. Po Rolákově proslovu zamířila s ostatními do chodby jako poslední. Měla dobrý pocit z toho, že jsou ostatní před ní a tím pádem na ně nikdo nevybafne, žádný duch nebo tak.
Pokračovala ale dál, po páru tichých výstřelů si jen lehce povzdychla a beze slova začala opatrně kráčet dále. Občas se ohlédla, aby se ujistila, že jsou všichni v pořádku. Během chvíle se dostali do dalších pater a s každým jejím krokem jí bylo hůř a hůř. Byli jako Frodo se Samem, kteří šli do Mordoru, kde vládlo největší zlo za účelem zničit Prsten. A přesně tak se teď jevilo sídlo policie. Jako Mordor.
Obrázek
Uživatelský avatar
Layla Eve Reed
Příspěvky: 284
Registrován: čtv 20. bře 2014 8:25:15
Přezdívka: galena
Bydliště: Gold Pit - Náměstí

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Layla Eve Reed »

*Je ráda, že svým klopýtnutím nezpůsobila žádnou katastrofu, protože kdyby se tu úplně všichni sesypali jako kuželky, tak by to asi nebylo jako když usedne pěna na vodní hladinu, ale pořádné zadunění, které by je mohlo prozradit. Kdo ví, jestli je dobře, že už by jí nikdo nevynadal, protože by to pravděpodobně nikdo nepřežili... Takže si dává pozor na nohy a je ráda, že naštěstí není tak nešikovná, aby se nějak zamotala do žebříku, nebo nějaký způsobem, který by byl záhadná i pro ni samotnou, nějak zakopla a všechny vzala s sebou. Naštěstí ne, dostanou se nahoru všichni v pohodě a dokonce i tiše. Jen ještě protočila oči nad Sebovými slovy. No jo, chlapi. Ti jsou samá "nakopu ti prdel". Ale pousměje se tomu dobírání, tenhle starý přítel jí chyběl. Hm. Baterka. Jediná věc, která ji opravdu nenapadla vzít. Vytáhne aspoň svůj mobil - samozřejmě, že má vypnuté všechny zvuky, protože jak by to znělo, kdyby tváří tvář nějakému strážci jako hora začala hrát taková veselá melodie z jednoho kresleného seriálu? -, jehož obrazovkou aspoň trošku osvítí temnou místnost.* Jsi v pohodě? Kdyžtak řekni, kdybych ti mohla nějak pomoct. Něco se tu najde.* Řekne tiše Charlie, když si všimne, jak se bolestivě zatvářila a mne si rameno. Prášky protibolesti by asi nebyly nejlepší, ale aspoň mast s lehkými anestetiky... Kouká, jak muži vytahují těžké kufříky na stůl, kde ho rozdělávají a prohlídží si obsah. Ty zbraně... Ona nechce nikomu ubližovat, zraňovat, zabít. Odloží mobil bokem a zbytek věcí, co jí podávají, si beze slova zastrká do batohu, kde svoje lékařské zásoby pěkně udusá, aby udělal místo, ale zjišťuje, že to prostě víc stlačit nejde. Takže to zase vyndá a prosebně se zadívá na červeno-černovlasou dívku, která je další zástupkyní něžného pohlaví v jejich skupince, i když vypadá asi nejsilněji z nich všech.* Můžeš prosím? Nevejde se mi to.* Poprosí ji a podá jí kufr, jen pár věcí do toho batohu přece jen nacpe a to nejdůležitější zdravotnické nechá úplně nahoře, aby to bylo po ruce. Pak už jen hrábne pro svém mobilu, aby ho tu nenechala.* Aspoň budeme mít volné ruce.* Prohodí k Charlie. Ony možná nic, ale snad to zvládnou i tak. Co když bude víc potřeba pomoct, než obrana? Dobře slyší ta slova stříkat krev, ale raději je zablokuje, nechce si to uvědomovat. Třeba... se proplíží fakt nenápadně. Stejně se ale trošku roztřese, než zatne zuby a narovná hlavu. Zvládneš to. Zvládneme to. Zahlédla támhle v rohu Chrise? Jaksi automaticky se zařadí do zadního voje, když už jsou všichni připraveni a už jen čekají, až Malcolm otevře dveře. Moc neviděla dopředu, když vyrazili, jen uslyšela dva svisty a pak dutý dopad něčeho těžkého na zem. Nazvedla se na špičkách, aby viděla a uvnitř ní zatrnulo, když uviděla dvě těla. Když je ostatní minuli, sklonila se nad nimi, nikdo jí nemohl říkat, že se o ně nemůže aspoň postarat, aby nezemřeli. Ale příliš pozdě... Byli mrtví hned. Skousla si spodní ret a dlaním jim alespoň zavřela oči, to jediné, co pro ně mohla udělat, než se zvedla a mrštnými kroky ostatní doběhla, batoh jí dusá na zádech. Nebude se ohlížet, jen dívat dopředu. Už postupují chodbou dál, po schodech do dalšího patra. Jsou tu hlasy... Budou další mrtví?*
Naposledy upravil(a) Layla Eve Reed dne pát 25. zář 2015 22:44:13, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Ryan Hackett
Příspěvky: 24
Registrován: sob 04. dub 2015 23:58:04
Přezdívka: Tess

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Ryan Hackett »

*Pobaveně se podívá na Sebe.* Bejt tebou, tak si tolik nefandím. Bez tak si vyšel z formy. * Zasměje se a kdyby byl Sebastian poblíž něho, dal by mu menší ránu do ramene, aby tak potvrdil jeho domněnky. Jenže to by asi trochu odlehčilo vážnost situace a to by asi taky zrovna nebylo to pravé ořechové.
Stále se drží na konci jejich skupiny a napíná všechny své síly, aby viděl co nejlépe to v téhle tmě jde a také aby slyšel, jakékoliv šustnutí, které by mu mohlo přijít nějak podezřelé. Zatím to vypadá, že je všechno v pořádku a vše jde podle plánu. Byl by nadšen, kdyby to tak doopravdy bylo a nic se nepokazilo. Jenže tomu upřímně moc nevěří. Když se najednou jejich zástup zastaví, má co dělat, aby nevrazil do jedné z dívek před sebou, naštěstí stihl zabrzdit včas. Podívá se nahoru, na místo, kudy budou muset prolézt. * Nebude lepší, když si ty batohy sundáte a já vám je potom podám? * Podívá se na dívky a pokusí se o mírný úsměv, jako kdyby je snad chtěl přesvědčit, že neukradne nic z pokladů, které mají vevnitř. Jakmile jsou všichni nahoře, dá se do lezení i on. Tedy před tím když tak vyzvedne batohy nahoru a podá je dívkám. Když je nahoře, narovná se a protáhne si záda. Přece jenom se krčil docela dlouho. Rozhlédne se po oné místnosti. Nepoznává jí, ale ani se nediví. Přece jenom na policejní stanici nebyl. Nebo alespoň takovou dobu, aby se dostal sem. Sleduje Malcoma, jak rozbaluje věci z kufříku. S dovolením se protáhne mezi dívkami dopředu a za asistence Seba se vybaví zbraní a dalšími věcmi, které tam jsou. Evidentně to nepůjde po dobrém. Co se ale dalo čekat, že? Vymění si pohled se Sebem. Pro něj to asi nebude takový problém jako pro něj. Nechce nikoho zastřelit, ale když bude muset, hold to udělá. Jelikož zbraně mají jen oni 3, měli by jít vepředu. Jenže jeho sžírá pocit nejistoty, že je někdo může napadnout zezadu a dívky se tak nebudou mít jak ochránit. * Neměl bych jít dozadu. Pro jistotu? * Jeho požadavek se ale očividně nesetkal s úspěchem. Zatne čelist a jde dopředu, aby byl Malcomovi po boku.
Opatrně postupuje dopředu a snaží se nevydat jedinou hlásku, i když to je docela nemožné. Zaslechne dva mužské hlasy, co se spolu baví a co se pomalu ale jistě blíží jejich směrem. Vydechne a připraví se na nejhorší. Bude muset střílet. Kdyby je jen omráčil, kde má jistotu, že se neprobudí dřív a někoho na ně neupozorní? Nemá tu jistotu a nemůže riskovat životy ostatních. Hlavně dívek, které jsou vzadu. Připraví se, namíří na jednoho z nich a stiskne spoušť. Jeho střela je přesná a trefí toho staršího z nich přímo doprostřed krku. Nechtěl střílet na hlavu a ani do hrudníku. Co kdyby náhodou měl neprůstřelnou vestu? Takovou chybu by si nemohl dovolit. Zavře na chvíli oči a sklopí pohled. Z tohohle se bude ještě dlouho vzpamatovávat. Teď však musí vypnout. Postupuje dál dopředu a koutkem oka koukne po Sebovi. Vypadá, že má pevný a odhodlaný výraz. Přesně tak se musí chovat i on.
Jakmile jsou nahoře, zaslechnou další hlasy. Podívá se po chlapech, jako kdybych se jich chtěl zeptat na taktiku. Naznačí jim, ať jdou první a on jim bude krýt záda. Hlavou kývne taky k holkám, jako kdyby snad byl jejich anděl strážný. Pohledem rychle přejede jejich tváře a pokusí se mírně pousmát, i když mu to moc nejde. Jakmile postoupí Seb a Malcom dopředu, jde ihned za nimi s připravenou zbraní.*
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Dolor Attamora
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 01. led 2015 3:41:55
Přezdívka: Dolor
Bydliště: Centrum - náměstí

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Dolor Attamora »

*Ten puch, který je chodbičkami provází už se nedá moc snést a tak zaloví v zadní kapse svých černých džín a vytáhne červený vozorovaný šátek, který si za pochodu uváže kolem tváře, takže jí jdou vidět jen oči. Bandita z kovbojek, fakt že jo. Myslela i na to, že by se jí možná mohlo hodit, že jí nikdo nepozná, i když holek s napůl červenou a napůl černou halvou po městě moc nechodí. Mohla si to zase přebarvit, ale na to už je bohužel pozdě. Sleduje Malcolma, který vylézá poklopem kamsi do pro ní zatím neznámé místnosti a když se na ní dostane řada, chopí se první žebřiny a začne stoupat nahoru. Zvládne to bez nějakých problémů a až se protáhne poklopem a vyskočí na nohy, opráší se a rozhlédne se kolem. Že by toho viděla hodně se říct nedá, hned jak Malcolm zmíní baterky, přehodí si batoh ze zad na zem a začne v něm lovit. Po chvilce vytáhne menší baterku a hasák, který se jí povedlo doma ulovit. Vyzkouší baterku jestli svítí a pak jí zase zhasne. Zvedne se ze země a dojde k chlapům, kteří si vybírají zbraně z kufříků. Přijde si trochu v nevýhodě, ale raději mlčí. Má pořád něco, čím se snad zvládne sama ubránit. Podívá se na drobnější slečnu, která jí oslovila a vzala si od ní kufr.* Jo, jasně, v pohodě. *Kývne hlavou a nastrká si kufr do batohu, který potom zapne a hodí si ho zpátky na záda. Hasák si prozatím zastrčí do vysokých bot, aby koukala jen jeho malá část. Pak se konečně zase rozhýbou a tak se přemístí trochu dozadu, jak jim bylo řečeno a kryje záda. S nožem v ruce před sebou se občas poohlédne dozadu a jde celkově tak natočená v bok, aby měla rozhled na obě strany. Když se ozvou první hlasy, srdce se jí trochu rozbuší a je připravená nějak zareagovat. Naštěstí si ona ruce špinit nemusí, ale když viděla ty dvě těla, až teprve v tu chvíli jí došlo, do čeho se to vlastně pustila. Obejde je dostatešným obloukem a zase se začne věnovat tomu, co se děje kolem.*
Obrázek
Uživatelský avatar
Sebastian Blackwood
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:11:01
Přezdívka: Meep
Bydliště: Gold Pit

Re: Osvoboďte Rosse!

Příspěvek od Sebastian Blackwood »

*Pobaveně se zazubí na Ryana.* Ale prosím tebe... Já a vyjít z formy? Nikdy! Bych tě přepral bez problémů! *Pobaveně se s ním špičkuje. No a co, že je vyšší? To Sebastianovi nikdy nevadilo a nebránilo mu to v dělání jeho práce. Celou dobu poslušně jde za jejich momentálním vůdcem. Když prohlásí něco o baterce, tak se zamyslí.* Tu mám v kapse, ale tak víš co, vidím ve tmě. *Kdyby se z této situace nepokoušel dělat srandu, tak by to za prvé nebyl on a za druhé by ztratil soustředění. Je to možná divné, že rozptylováním ostatních se on udržuje ve střehu. On byl vždycky jiný. Když dostane povel, že má věci z kufříku rozdělit mezi Ryana a sebe, tak přikývne a klekne si. Položí kufřík na nejbližší stůl a otevře ho. Vyndá z něj zbraň s tlumičem a podá ji Ryanovi. Pro sebe také jednu vytáhne. Poté rozdělí i zbytek věcí mezi sebe a své kamaráda a kufr podá jedné z dívek. Je mu jedno, která z nich si to vezme. Hlavně, ať to nebude muset tahat v ruce jako zbytečnou zátěž. Snaží se udržovat jakousi formaci po boku toho chlápka. Jej, jak mu tyhle akce chybí. Nejraději by byl kapitánem policie stále, ale okolnosti to nedovolovaly.
Stoupají po schodech a Sebastian drží pistol v připravené pozici. Co kdyby se najednou objevil nějaký nezvaný host? Zaslechnou hlasy. Sebastian švihne pohledem po Ryanovi a kývne směrem k nim. Protáhne se kolem toho chlápka a tiše se dostane trochu blíž, aby je měl na mušce a zároveň nebyla šance, že by sestřelil Malcolma. Ve správný okamžik vystřelí na jednoho z těch mužů. A ano, hádáte správně. On a jeho střelba na cíl se nikdy nepletou. Trefil jednoho z těch chlápků doprostřed čela. Toto umění se v něm nezapře. Ale je zvláštní, jak tohle dokáže dělat bez mrknutí oka. Vrah, Vrah, VRAH! Začnou opět znít slabounké hlasy uvnitř jeho hlavy. Zabil jsi sestru, Blacka a zabíjíš dál! Sevře pevně zbraň a zatne i zuby. Nenechá se vyprovokovat. Naposledy takhle rozbil zrcadlo a tady žádné není. Maximálně může někomu rozbít ciferník... Naštěstí o tom ví pouze Summer, takže je v cajku a navíc se to do jeho práce neprolíná. Na to má až moc pevnou vůli. Otočí se na Ryana a ukáže mu vztyčený palec nahoru. Tohle se možná v téhle chvíli nehodí, ale vykonal svou práci dobře a ještě nějaká zbývá. Musel ho pochválit, ne?*
Obrázek
Zamčeno